uuuuupdate!

Men goddag bloggen.
Jag känner mig dålig som inte bloggat, haha, eller inte.

Ska egentligen börja om typ, 1 timme och 40 minuter, men tror ni inte att jag vaknade upp sjuk i söndags? haha, genomled skolan igår men bestämde redan igår morse att om det inte var något sjukt viktigt idag, så skulle jag vara hemma. Vilken tur att det inte var något för viktigt :) för daaamn, jag skulle aldrig överleva att sitta i skolan idag, wööh.
Så istället ska jag sitta hemma och göra geografi, läsa lite naturkunskap, kanske tyska? och sen matte, i min egna lilla värld med te :)
Anyways, tror jag tar ett bad först, det är det bästa när man är sjuk, haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hallåååååååååå..... Anybody out theeeere........ (:D hihi)

2010-10-24 @ 19:04:50
URL: http://senara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0